Футбол, чавгонбозӣ ва намудҳои дигари варзишро, ки занон ба онҳо камтаваҷҷӯҳанд, мавзӯи сӯҳбат қарор надиҳед. Донистани натиҷаҳои тамоми бозиҳои футбол ва тафсиру баррасии дуру дарози он шуморо дар назари занон донишманд нишон намедиҳад. Баръакс, ин сӯҳбат дилгиркунандаву шумо дар тасаввуроташ чун марди «хушсӯҳбат» боқӣ мемонед.
Беҳтараш дар хусуси тафреҳу сайругашт ҳарф занед. Агар шаҳр ба ӯ писанд аст, дар бораи ҷойҳои зебову дидании он ва, агар берун аз шаҳрро писандад, аз ҳавои тозаву обҳои мусаффо баҳраш қиссаҳо кунед.
Одамони ношинос
Сӯҳбат сари таъриф ва ё баръакс танқиди яке аз ҳамкорон, дӯстон ва ё наздиконе, ки ҳамсӯҳбататон бо ӯ ошно несту ӯро аз наздик надидааст, бебарор анҷом меёбад. Шумо бо ин кор ҳам вақти худро барҳадар медиҳеду ҳам ҳамсӯҳбатро аз худ «дилхунук» месозед.
«Марди зансифат» – меандешад дар хусуси шумо.
Беҳтараш дар хусуси кӯдакон сӯҳбат намоед. Додарчаву хоҳарча, ҷияну кӯдакони ҳамсояро ба хотир биёред, аз суханонашон иқтибос оварда, дар хусуси атфолро дӯст доштан ва ё надоштани ҳамсӯҳбататон пурсон шавед. Бо ин роҳ иттилои лозимаро низ дарёфт менамоед.